شنبه 01 آذر 1404

نشست تخصصی بازاریابی در شرایط بحران برای صنايع کوچک و متوسط در دانشگاه كردستان

  • 1398/06/05 - 11:28
  • - تعداد بازدید: 107
  • - تعداد بازدیدکننده: 107
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZG18
در راستاي برگزاري نشست هاي تخصصي صنعت و دانشگاه

نشست تخصصی بازاریابی در شرایط بحران برای صنايع کوچک و متوسط در دانشگاه كردستان

احمد خسروي ، مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي كردستان گفت : امروزه تولید انبوه به پایان رسیده و صنعت از بازار شروع می‌شود و صنعتگری موفق است که از بازار به تولید برسد.

نشست تخصصی بازاریابی در شرایط بحران برای صنايع کوچک و متوسط در دانشگاه كردستان

به گزارش روايط عمومي شرکت شهرک های صنعتی كردستان ، احمد خسروي در نشست تخصصی بازاریابی در شرایط بحران برای صنايع کوچک و متوسط که در تالار فردوسی دانشکده علوم انسانی دانشگاه كردستان برگزار شد با اشاره به 21 مرداد ، روز حمايت از صنايع كوچك و تبريك هفته دولت و اينكه ارتباط بین صنعت و دانشگاه را بايد در گرو عملکرد مدیران اجرایی دانست ، گفت : در برهه کنونی امکان عرضه این خدمت در کردستان به خوبی میسر است و هماهنگی لازم بین مدیران دولتی و خصوصی وجود دارد.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي كردستان با بیان اینکه امسال بار مسئولیت سنگینی در زمینه روند تولید داریم تا آن را از حالت شعار و بنر خارج و وارد عرصه عمل کنیم، افزود: امروزه تولید انبوه به پایان رسیده و صنعت از بازار شروع می‌شود و صنعتگری موفق است که از بازار به تولید برسد.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات تخصصی علمی نباید محدود به یک یا چند جلسه بماند، اضافه کرد: صنعتگران در عرصه جهاد و مبارزه با تحریم دست کارگران را گرفته‌اند و نگذاشته‌اند تولید بخوابد.

خسروی به صاحبان حرف و صنایع توصیه کرد دانش و تولید خود را به روز کنند و سازمان‌های یادگیرنده ای داشته باشند و یادآور شد: در هر مرحله از تولید و با هر تخصصی به آموزش نیاز داریم چرا که آموزش حرف اول تولید و تکنولوژی را می‌زند.

در ابتدا اين نشست رحمت صادقي ، رئيس دانشگاه كردستان اظهار داشت: تمام توان زیرساخت‌ها و امکانات خود را برای ارتباط صنعت و دانشگاه به کار گرفته ایم تا با مشاوره و کارهای علمی نقشه راه دستگاه‌های اجرایی در همه عرصه ها تبیین شود.

وی ارتباط بین دانشگاه، جامعه و صنعت را با راه اندازی انجمن های علمی ممکن دانست و افزود: در حال حاضر ۴۰۰ انجمن علمی در کشور فعال است که حلقه مهمی در زنجیره گسترش ارتباطات به شمار می رود و انجمن علمی بازاریابی ایران از مهم‌ترین این انجمن ها است.

صادقي ابراز امیدواری کرد که راه اندازی انجمن علمی بازاریابی در دانشگاه کردستان بستری فراهم کند تا از طریق آن ارتباط بین دانشگاه صنعت و جامعه تقویت و تحکیم ایجاد شود.

در پايان اين نشست از تعداد 25 واحد توليدي برتر استان با اهدا لوح تقدير و تنديس روز حمايت از صنايع كوچك ، قدرداني بعمل آمد .

  • گروه خبری : اخبار صفحات استان,کردستان,گروه آرشیو تمام اخبار استان
  • کد خبر : 7393
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب