مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کردستان در گفتگو با تسنیم
هیچ واحد تولیدی بهدلیل کرونا در کردستان تعطیل نشد
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کردستان گفت: علیرغم همه مشکلات، هیچ واحد تولیدی به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان تعطیل نشده است.
احمد خسروی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان کردستان گفت: به وضعیت سلامت و بهداشت کارگران در شهرکهای صنعتی اشاره و اظهار داشت: طبق پایش از واحدهای صنعتی و بازرسیهای انجام شده، رعایت کلیه نکات بهداشتی بر واحدهای تولیدی، با جدیت تمام در دستور کار ما قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کردستان ؛ وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم که آیا در پی شیوع ویروس کرونا تعدیل نیرو در واحدهای مستقر در شهرکها اتفاق افتاده است، تاکید کرد : آمار دقیقی از تعدیل نیروها در پی شیوع کرونا در دست ما نیست و باید این سوال را از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بپرسید، در واقع گزارشی مبنی بر تعدیل دائمی براثر شیوع کرونا نداشتیم.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کردستان با بیان اینکه علیرغم همه مشکلات، هیچ واحد تولیدی به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان تعطیل نشده است، گفت: در سال جدید با رصد بر فعالیت واحدها و رعایت پروتکلهای بهداشتی، مشکل خاصی برای واحدها پیش نیامد.
وی بیان کرد: گرچه در اوایل سال بهدلیل شیوع ویروس کرونا، تعدادی از واحدها ضعیف و در فعالیتهایشان محدودیتهای ایجاد شد اما خوشبختانه با اطمینان و کمکهای هم جانبه و رعایت پروتکلهای بهداشتی، هیچ واحدی تعطیل نشد.
خسروری از تامین سلامت کارگران در شهرکهای صنعتی استان خبر داد و افزود: استفاده از مواد ضد عفونی و ماسک و دستکش برای همه واحدهای تولیدی و صنعتی اجباری شده و در صورت رعایت نکردن، تذکرات و برخورد لازم اعمال میشود.
وی با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا 10 واحد تولیدی در مسیر تامین مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی، تغییر خطوط دادند، خاطر نشان کرد: در راستای حمایتهای نرمافزاری از واحدهای صنعتی که از برنامههای راهبردی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی است، طبق شاخص کاری در سال گذشته، حدود 400 نفر ساعت دورههای آموزشی برای واحدهای تولیدی برگزار شده است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کردستان اظهار کرد: همچنین 3 دوره تورهای صنعتی با حضور 72 نفر برگزار و نمایشگاه بینالمللی با حضور 110 واحد شرکتکننده برپا شده که بسیار مورد استقبال و منجر به بازاریابی و تأثیرگذاری خوبی داشته است.