یکشنبه 04 آذر 1403

مدیرعامل شرکت شهركهاي صنعتي كردستان در سامانه سامد به درخواست های مردم پاسخ داد

  • 1398/04/27 - 09:32
  • - تعداد بازدید: 40
  • - تعداد بازدیدکننده: 40
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zqo8
حضور مدير عامل ، معاونين و مديران شركت شهركهاي صنعتي كردستان در سامانه سامد استانداري استان

مدیرعامل شرکت شهركهاي صنعتي كردستان در سامانه سامد به درخواست های مردم پاسخ داد

احمد خسروي ، مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي كردستان گفت : سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد ) ، سیستم ارتباطی مؤثری میان مردم و مسئولان است و از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند به راحتی، بدون هزینه و مراجعه حضوری ، درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولان استان مطرح و پیگیری نمایند .

مدیرعامل شرکت شهركهاي صنعتي كردستان در سامانه سامد به درخواست های مردم پاسخ داد

به گزارش روابط عمومي شرکت شهرک های صنعتی كردستان در ادامه روند پاسخ‌گویی مدیران به سئوالات ، مشكلات و مطالبات مردمی و افکار عمومی از طریق تلفن (۱۱۱) به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، برنامه ارتباط مردم و مسئولین در بستر سامانه سامد با حضور مدير عامل ، معاون برنامه ريزي و توسعه مديريت و مسئول بازرسي و رسيدگي به شكاياتشركت شهركهاي صنعتي كردستان روز چهارشنبه 26تير ماه سال جاري از ساعت 9:30الی 11:30ظهر در محل استانداري كردستان انجام شد . 

در همين راستا احمد خسروي ، مدیرعامل شركت شهركهاي صنعتي كردستان ، به منظور طرح تكريم و پاسخ‌گویی مستقیم به سؤالات و درخواست‌های مردم از طریق خط تلفن ۱۱۱در محل سامانه سامد بازرسی استانداری کردستان حضور یافت و پاسخگو مطالبات مردمی در حوزه صنعت و توليد در استان شد.                                                            
خسروي ، سامانه سامد را مطلوب توصیف کرد و گفت : این سامانه ، امکانی برای ارتباط آسان و بدون هزینه مردم با مسئولان و انتقال مشکلات آنها فراهم کرده است .                                                                                                                                                                                                                                   

وي افزود : این سامانه با عنایت به دستور استاندار محترم استان  کردستان و نیز تاکید مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری مبنی بر استفاده بهینه از این دستاورد در جهت ارتباط آسان و سریع مردم و مسئولین در نظر گرفته شده است.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي كردستان خاطرنشان كرد : برخي از مردم براي انجام بعضي امور نيازمند مراجعه حضوري به ادارات نيستند و مي توانند خدمات مورد نياز خود را از دستگاه‌ها دريافت كنند و براي نيل به اين هدف همكاري مردم و مسئولان ضرورت دارد.                                                                                             

خسروي اضافه كرد : بيان مشكلات بصورت مستقيم با مسئولين دستگاه هاي اجرايي ، كاهش مراجعات مردمي ، صرفه جويي در وقت شهروندان و دسترسي آسان مردم بدون مراجعه مستقيم به ادارات ، از جمله مزاياي راه اندازي سامانه سامد است.

وي افزود: اين سامانه در گام اول براي افزايش رضايت مندي مردم طراحي شده و در گام بعدي اطمينان بخشي به ارباب رجوع است كه كارها پيگيري ونتايج به اطلاع مردم مي رسد.

 مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي كردستانتاكيد كرد : سامانه سامد نوعي ميز خدمت است كه مردم بدون مراجعه حضوري به ادارات دولتي مي توانند كارهايشان پيگيري كنند.

در ادامه  مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي كردستان  در محل اين سامانه جهت پاسخگويي به ايده ها، پيشنهادات، انتقادات و شکايات واحدهاي صنعتي مستقر در شهركهاي صنعتي استان حضور يافته و به صورت مستقيم به سوالات آنها پاسخ دادند

  • گروه خبری : اخبار صفحات استان,کردستان,گروه آرشیو تمام اخبار استان
  • کد خبر : 6808
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب